Dane kontaktowe

Zadzwoń:798 406 349

Regulamin Salonów

§ 1.

  1. Działalność Nailies Group ul. Rąbieńska 47 94-244 Łódź, NIP 7272856776 tel. 798 406 349 email: kontakt@nailies.pl (dalej: Nailies) prowadzona jest zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  2. Nailies wykonuje zabiegi z zakresu manicure i pedicure w Łodzi przy ul. Odyńca 38 93-150 Łódź, Rąbieńskiej 47 Łódź 94-244 oraz Okopowej 111 Łódź 91-849.
  3. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z zabiegów kosmetycznych, w szczególności zasady rezerwacji terminów zabiegów kosmetycznych w Nailies, przeprowadzania zabiegów jak i postępowania reklamacyjnego (dalej: „Regulamin”).
  4. Skorzystanie z zabiegów kosmetycznych Nailies wymaga akceptacji Regulaminu.

§ 2.

  1. Klientem Nailies może być każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Nailies dopuszcza korzystanie z zabiegów kosmetycznych przez osoby niepełnoletnie, powyżej 16 roku życia, za wyraźną zgodą opiekuna prawnego lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Nailies jest upoważniony do żądania przedłożenia zgody opiekuna prawnego oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku przedstawienia zgody.
  2. Klient jest zobowiązany do:
    • a. Przestrzegania niniejszego Regulaminu;
    • b. Dokonywania i odwoływania rezerwacji terminów zabiegów w Nailies (dalej: Wizyt) zgodnie z §3;
    • c. Punktualnego stawienia w dniu wizyty, nie wcześniej niż 10 minut przed godziną rozpoczęcia wizyty;
    • d. Pozostawienia okrycia wierzchniego we wskazanym przez obsługę miejscu;
    • e. Strzeżenia wartościowych przedmiotów będących własnością Klienta i nie pozostawiania ich w miejscach powszechnie dostępnym Klientom Nailies, tj. w szafach czy innych częściach wspólnych dla Klientów;
    • f. Dokładnego mycia rąk;
    • g. Udzielenia osobie wykonującej zabieg, wszelkich informacji, znanych Klientowi, związanych ze stanem jego zdrowia mogących mieć wpływ na przebieg zabiegu, w szczególności o alergiach na preparaty;
    • h. Zgłaszania pogorszenia samopoczucia podczas wykonywanego zabiegu;
    • i. Współpracy z osobą wykonującą zabieg i wykonywania przekazywanych ustnie instrukcji podczas zabiegu;
    • j. Pełnej uwagi podczas wykonywania zabiegu;
    • k. Uiszczenia ceny za wykonane w ramach Wizyty zabiegi.
    •  
  3. Nailies jest zobowiązana:
    • a. Do wykonania zabiegu w ramach Wizyty zgodnie z informacją wyświetlaną za pośrednictwem BOOKSy;
    • b. Do dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu zabiegu, w trosce o jakość i bezpieczeństwo;
    • c. Zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki przeprowadzenia zabiegów, w szczególności poprzez stosowanie jednorazowych oraz wysterylizowanych atestowanych narzędzi, dezynfekcji stanowiska pracy, rąk pracowników wykonujących zabieg. Dezynfekcje rąk pracownik Nailies wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu zabiegu;
    • d. Umożliwić zgłaszanie i rozpatrywać zgłoszone przez Klientów wady.
  4. Nailies wykonuje zabiegi codziennie w godzinach od 7.00 do 20.00. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  5. Zmiany w godzinach otwarcia Nailies mogą wystąpić wyłącznie z przyczyn niezależnych od Nailies, w szczególności na skutek absencji pracownika lub wystąpienia siły wyższej jak brak prądu, wody, o czym Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Nailies. W przypadku opisanym w zdaniu poprzedzającym Nailies zaproponuje Klientowi inny dogodny termin wykonania zabiegu.
  6. Spóźnienie Klienta na Wizytę nie może skutkować przesunięciem czasu Wizyty kolejnego Klienta. O spóźnieniu Klient zobowiązany jest poinformować Nailies telefonicznie niezwłocznie przed planowaną godziną Wizyty.
  7. W przypadku znacznego spóźnienia powyżej 15 minut Nailies może odmówić wykonania ustalonych w ramach Wizyty zabiegów i pobrać zadatek bądź kaucję, zgodnie z postanowieniami § 3, jak w przypadku nieprzybycia przez Klienta na Wizytę.
  8. W okolicznościach określonych w ust. 7 Nailies może także zaproponować Klientowi wykonanie innego bądź innych zabiegów w miejsce zarezerwowanych przez Klienta.
  9. W przypadku punktualnego przybycia Klienta na Wizytę, czas oczekiwania Klienta w poczekalni na Wizytę nie powinien przekroczyć 15 minut.
  10. W przypadku istnienia uzasadnionych wątpliwości, co do możliwości przeprowadzenia ustalonego zabiegu z uwagi w szczególności na stan zdrowia, stan skóry, stan płytki paznokcia Nailies może odmówić wykonania zabiegu. Odmowę wykonania zabiegu Nailies każdorazowo uzasadnia.
  11. Cennik zabiegów jest udostępniony w Nailies oraz dostępny w Internecie pod adresem:
    Dla lokalizacji przy ul. Odyńca 38 Łódź 93-150 http://nailies.booksy.com
    Dla lokalizacji przy ul. Okopowej 111 Łódź 91-849 http://nailiesbaluty.booksy.com
    Dla lokalizacji przy ul. Rąbieńskiej 47 Łódź 93-150 nailiesspa.booksy.com
  12. Nailies udostępnia następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką oraz kartą debetową/kredytową.
  13. Nailies jest uprawnione do przeprowadzania akcji promocyjnych na zabiegi. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może wiązać się ze spełnieniem przez Klienta warunków opisanych w regulaminie promocji.

§ 3.

  1. Rezerwacja Wizyt dokonywana jest wyłącznie za pośrednictwem serwisu rezerwacyjnego dostępnego w aplikacji BOOKSY pod adresem http://nailies.booksy.com (dalej: BOOKSY).
  2. Zmiana terminu Wizyty lub jej odwołanie możliwe są wyłącznie za pośrednictwem BOOKSY.
  3. Tylko Klient, który posiada podpiętą pod BOOKSY kartę płatniczą może dokonać rezerwacji wizyty, na którą nałożona jest kaucja.
  4. Klient zobowiązany jest do dokonania zmiany terminu Wizyty bądź jej odwołania w terminie nie krótszym niż 48 godzin przed rozpoczęciem Wizyty. Zmiana terminu Wizyty jak i jej odwołanie są bez kosztowe z zastrzeżeniem ust. 9.
  5. Klient rezerwujący Wizytę w Nailies po raz pierwszy zobowiązany jest do uiszczenie zadatku w wysokości ceny za rezerwowany zabieg, zgodnie z informacją wyświetloną w aplikacji BOOKSY. Aby dokonać zapłaty zadatku w aplikacji BOOKSY należy podpiąć kartę płatniczą, aby aplikacja mogła pobrać zadatek. Zadatek w całości pokrywa koszt zabiegów rezerwowanych w Nailies.
  6. Kwota wpłacanego zadatku, o którym mowa w ust. 5, zaliczana jest na poczet ceny należnej Nailies za wykonane zabiegi w dniu Wizyty.
  7. Klient dokonujący kolejnych rezerwacji Wizyt zobowiązany jest do ustanowienia kaucji na karcie płatniczej Klienta za pośrednictwem aplikacji BOOKSY. Kaucja jest pobierana wyłącznie w przypadku naruszenia przez Klienta zasad odwoływania Wizyt (nie w chwili rezerwowania Wizyty), o których mowa w ust. 9. Aby doszło za ustanowienia kaucji w aplikacji BOOKSY należy podpiąć kartę płatniczą, aby aplikacja mogła w razie konieczności pobrać kaucję. Kaucja w całości pokrywa koszt zabiegów rezerwowanych w Nailies.
  8. Wpłacony zadatek oraz ustanowienie kaucji są formą potwierdzenia rezerwacji terminu świadczenia zabiegów na rzecz Klienta.
  9. Zadatek, o którym mowa w ust. 5 oraz Kaucja, o której mowa w ust. 7 zostają odpowiednio zatrzymane bądź pobrane za pośrednictwem aplikacji BOOKSY z karty płatniczej Klienta, jeśli Klient nie poinformował Nailies o braku możliwości stawienia się na Wizytę w terminie o którym mowa w ust. 4 i stanowią rekompensatą za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania zostanie niewykorzystany przez innego Klienta.
  10. Trzykrotne niezastosowanie się do zasad opisanych w ust. 4 skutkuje brakiem możliwości korzystania z zabiegów w Nailies przez czas 1 roku, o czym Klient zostaje niezwłocznie poinformowany.

§ 4.

  1. Na terenie Nailies obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, spożywania napojów alkoholowych, oraz wszelkiego rodzaju innych używek.
  2. Niedopuszczalne jest wprowadzanie na teren Nailies zwierząt.
  3. Wizyty w Nailies odbywają się bez osób towarzyszących, w szczególności dzieci. W Nailies znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Nailies nie ponosi odpowiedzialności za dzieci znajdujące się wbrew zakazowi, o którym mowa w zdaniu pierwszym, na terenie Nailies bez opieki.

§5.

  1. Bony, vouchery i zaproszenia dostępne w Nailies są płatne z góry i wydawane na czas określony, wskazany w bonie, voucherze, zaproszeniu.
  2. Bony, vouchery, zaproszenia są realizowane na okaziciela. Bony, vouchery, zaproszenia nie podlegają zwrotowi.
  3. Bony, vouchery i zaproszenia nie mogą być wymienione na inny towar, w tym na gotówkę.
  4. Zgodnie z życzeniem osoba realizująca bon, voucher i zaproszenie może umówić się na inny zabieg niż wskazany w bonie, voucherze, zaproszeniu i dopłacić różnicę w cenie zabiegów jeżeli wartość zabiegów, z których chce skorzystać przewyższa wartość zabiegów wskazanych w bonie, voucherze, zaproszeniu.
  5. Bony, vouchery, zaproszenia można wymienić na inne wybrane zabiegi, płatne zgodnie z cennikiem obowiązującym w Nailies w dniu realizacji bonu, vouchera, zaproszenia do kwoty odpowiadającej kwocie zakupu bonu, vouchera, zaproszenia.
  6. Zakup bonów, voucherów i zaproszeń wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu.

§ 6.

  1. W przypadku wystąpienia niezgodności:
    • a. z umową w czasie zabiegu, Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformowanie Nailies o występującej niezgodności, aby umożliwić podjęcie działań, których celem doprowadzenie do stanu zgodnego z umową;
    • b. z umową po jej wykonaniu, Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Nailies, nie później niż do 7 dni od wykonania zabiegu, o występującej niezgodności (dalej: Rękojmia za wady).
  2. Klient zgłaszając wadę w ramach Rękojmi za wady, o której mowa w ust. 1 b, zobowiązany jest do:
    • a. przedłożenia dowodów potwierdzających wystąpienie wady oraz wskazania okoliczności w jakich wada powstała (np. odpryski hybrydy)
    • b. określenia żądania (np. obniżenie ceny zabiegu)
    • c. sposób udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie.
  3. Nailies ma prawo poprosić Klienta o umożliwienie dokonania oględzin wady w Nailies celem prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.
  4. Wszelkie reklamacje Klient może składać na adres email: kontakt@nailies.pl Nailies dopuszcza złożenie reklamacji listem poleconym na adres Nailies wskazany w § 1.
  5. Każda reklamacja złożona przez Klienta jest rozpatrywania w terminie do 14 dni.

§7.

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Nailies. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
    • a. art. 6 ust. 1 lif. b RODO, tj. rezerwacja Wizyty i jej realizacja;
    • b. art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. prawnie uzasadniony interes administratora zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i Klientom w zakresie stosowania monitoringu, obrony przed ewentualnymi roszczeniami;
    • c. art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. obowiązki prawne jakie nakładane są na Organizatora tj. rozliczenia księgowe i podatkowe.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek rezerwacji Wizyt i wykonania zabiegów, w zakresie danych identyfikacyjnych i danych kontaktowych (numer telefonu/adres e-mail).
  3. Dane osobowe będą przechowywane do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, nie dłużej niż przez 5 lat, od końca roku kalendarzowego w którym odbyła się wizyta. Dane z monitoringu będą przetwarzane nie dłużej niż 1 miesiąc.
  4. Nailies realizuje prawa osób, których dane dotyczą, tj. dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
  5. Odbiorcą danych są: podmioty świadczące usługi hostingowe, usługi rezerwacji Wizyt, usługi pocztowe, podmioty z którymi współpracuje Organizator w ramach usług księgowych i podatkowych, organy publiczne na podstawie i w granicach prawa w szczególności jak KAS, organy ścigania.
  6. Dane osobowe nie są transferowane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
  7. Dane osobowe nie są przetwarzane automatycznie i poddawane profilowaniu.
  8. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania oraz usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody osoba, której dane dotyczą ma prawo do jej wycofania, przy czym nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania dokonanym przed cofnięciem zgody.10. Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych go dotyczących narusza przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych.

§8

  1. Nailies oferuje Klientom stacjonarną sprzedaż produktów kosmetycznych.
  2. Aktualny cennik oferowanych produktów kosmetycznych dostępny jest w Nailies. Informacja o cenach jednostkowych oznaczona jest na produktach wystawionych do sprzedaży w Nailies.
  3. Nailies przyjmuje od Klientów rezerwacje produktów kosmetycznych znajdujące się w ofercie Nailies, a niedostępnych stacjonarnie. Po otrzymaniu zarezerwowanych przez Klienta kosmetyków Nailies przekazuje Klientowi informację o realizacji rezerwacji i możliwości odbioru kosmetyków w Nailies po dokonaniu płatności ceny. Klient może dokonać odbioru zarezerwowanych produktów w terminie 14 dni od dnia przekazania przez Nailies informacji o realizacji zamówienia. Produkty, które nie zostaną przez Klienta odebrane w terminie określonym w zdaniu poprzedzającym zostaną przeznaczone do sprzedaży dla Klientów Nailies.
  4. Nailies nie przyjmuje zwrotów zakupionych w Nailies kosmetyków.
  5. Postanowienia § 6 Regulaminu stosuje się odpowiednio.

§9

  1. W Nailies obowiązują wytyczne z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnych jakim powinny odpowiadać zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, tatuażu i odnowy biologicznej.
  2. W zakresie nieuregulowanym stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego w szczególności z zakresu Umowy o dzieło.
  3. Do voucherów, bonów, zaproszeń nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych.
  4. Treść Regulaminu jest udostępniona w Nailies oraz pod adresem URL: http://www.nailies.pl w zakładce Regulamin w sposób umożliwiający jego zapisanie na komputerze lub nośniku bądź wydrukowanie.
  5. Nailies zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, przy czym zmiany te nie mają wpływu na uprawnienia Klientów, którzy wykonują zabiegi przed wejściem w życie zmian w Regulaminie jak i prawa nabywców voucherów, boków, zaproszeń wydanych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie.
  6. Zmiany, o których mowa powyżej obowiązują w terminie 14 (siedmiu) dni od dnia udostępnienia Regulaminu w nowym brzmieniu w Nailies oraz pod adresem, o którym mowa w ust. 4.
  7. Regulamin wchodzi w życie od dnia 23.10.2024r.